Kan ik nog steeds compensatie claimen nadat ik eten en drankjes heb gekregen? - We’ve got your back

zaterdag 23 juni 2018

Soms gaat niet alles zoals gepland. En wanneer dat gebeurt, kan de reiswereld een flinke uitdaging zijn. Dit moet veranderen, omdat mensen het recht hebben om de ondersteuning te krijgen die ze verdienen en met respect behandeld te worden. Maar geen zorgen, we zijn er om te helpen!

Hi Hanneke, ik heb onlangs een vertraagde vlucht gehad op Schiphol. Tijdens mijn vertraging kreeg ik eten, drinken en een hotelovernachting aangeboden. Heb ik nog steeds recht op een vergoeding?

Hanneke: Hi! Wanneer je vlucht vertraagd is, is de airline verplicht je verzorging in de vorm van eten, drinken en accommodatie aan te bieden. Wat ze is jou geval gedaan hebben!

Gelukkig is deze zorg onafhankelijk van je recht op compensatie voor je vertraagde vlucht. Dus de verzorging of vouchers die je hebt ontvangen, betekenen niet dat je je recht op compensatie hebt vergeven.

Als de airline je echter vouchers of korting aanbiedt voor een nieuwe vlucht, kan het accepteren van dit bedrag betekenen dat je afstand doet van je recht op compensatie. Maar in jouw geval is dit gelukkig niet van toepassing! Dus als je je claim wil indienen bij Vlucht-vertraagd.nl, zullen we voor jou aan de slag gaan om je compensatie te verkrijgen.

We begrijpen het ook volledig als je het eerst zelf wil proberen, maar onthoud dat we altijd klaar voor je staan om je te helpen!

Groetjes,

Hanneke van Vlucht-vertraagd.nl



Hanneke is de Senior Claims Specialist/Medior Paralegal van Vlucht-vertraagd.nl en is verantwoordelijk voor de dagelijkse processen voor onze Nederlandse website.

Meer weten over Hanneke? Check haar Linkedin

Vragen? Leer meer over passagiersrechten hier!