Over ons

Of u nu op vakantie gaat of op zakenreis bent, een vertraging is altijd vervelend. Helaas weigeren luchtvaartmaatschappijen het doorgaans om de wettelijke schadevergoeding uit te betalen. Gebrek aan kennis, expertise en tijd zijn de voornaamste redenen voor passagiers om het erbij te laten zitten. Ons team van internationale experts staat voor u klaar. Wij hebben de oplossing voor uw probleem!

Enid Heenk

Head of Legal

Na een tijd gewerkt te hebben bij een incassobureau vind ik het nu prettig om aan de andere kant te staan en particulieren te kunnen helpen met claims tegen de almachtige luchtvaartmaatschappijen.

gerechtelijk traject, juridisch advies, dossierbeheer, incassowerkzaamheden, procesmanagement

Mandy Luiten

Country Manager FR/BE / Project Manager IT

Als Country Manager Belgium & France ben ik verantwoordelijk voor het hele claimproces binnen België en Frankrijk. Samen met mijn team zorg ik ervoor dat een claim zo gestroomlijnd mogelijk wordt afgehandeld. Als Project Manager IT houd ik me daarnaast bezig met de wensen van de klant en medewerkers en probeer dit zo goed mogelijk te vertalen naar IT-projecten om het claimproces te verbeteren.

quality, operations, procesevaluatie, productontwikkeling, accountbeheer, B2B, handhavingsinstanties, validatie, gerechtelijk traject, juridisch advies, personeelsbegeleiding, PR

Leonie Redeker

Senior Claims Specialist FR

We staan nog dagelijks versteld van de struisvogelpraktijken van sommige luchtvaartmaatschappijen en worden er dan weer aan herinnerd waarom de passagiers het niet zonder ons kunnen redden.

accountbeheer, dossierbeheer, support, validatie, gerechtelijk traject, juridisch advies, personeelsbegeleiding

Elina Tozzi

Head of Operations & Process

Als Head of Operations & Process ben ik verantwoordelijk voor het dagelijks reilen en zeilen binnen het bedrijf. Mijn doel is om ervoor te zorgen dat iedereen zijn of haar werk kan doen op een prettige en efficiënte manier, zodat claims snel verwerkt en uitbetaald kunnen worden, en zowel onze medewerkers als klanten de dag afsluiten met een glimlach.

quality, operations, procesmanagement, accountbeheer, personeelsbegeleiding, productontwikkeling, recruitment, juridisch advies, gerechtelijk traject, internal communications

Valérie Schraauwers

Country Manager UK

Wat ik zo geweldig vind aan dit team is dat we na een week serieus en op hoog niveau samenwerken elkaar ook kunnen vinden bij de vrijdagmiddagborrel. Ontspanning mag na zo’n week natuurlijk niet ontbreken.

gerechtelijk traject, juridisch advies, accountbeheer, productontwikkeling, recruitment, procesmanagement, quality, personeelsbegeleiding, Customer Care centre

Bob Berlijn

Senior Developer

Van slechte koffie gaat echt niemand beter werken!

web development, web design, systeembeheer, vlucht- en weergegevens

Raymond Veldkamp

SEO Specialist

Als marketeer bij Vlucht-Vertraagd.nl denk ik altijd na over hoe we een zo groot mogelijk bereik kunnen creëren zodat zoveel mogelijk vliegpassagiers bewust worden van hun rechten.

marketing, social media, PR, SEO, online campagnes

Marijn Everartz

Senior Claims Specialist NL

Ik vind het belangrijk dat gedupeerde passagiers krijgen waar zij recht op hebben. Het is mooi om daar een rol in te kunnen spelen.

accountbeheer, dossierbeheer, support, validatie, gerechtelijk traject, juridisch advies, personeelsbegeleiding

Matthias Möller

Country Manager DE + Head of Legal DE

Met ons team van juristen in binnen- en buitenland kunnen we ervoor zorgen dat luchtvaartmaatschappijen verantwoordelijk worden gehouden en dat passagiersrechten worden gehandhaafd.

gerechtelijk traject, juridisch advies, accountbeheer, productontwikkeling, recruitment, procesmanagement, quality, personeelsbegeleiding

Kirsten van Keimpema

Medior Claims Specialist NL

Na mijn Masteropleiding Corporate Communications ben ik bij Vlucht-Vertraagd.nl aan de slag gegaan. Met mijn achtergrond in deze theoretische studie is dit de ideale plek om mij volledig op de praktijk van een snelgroeiend en internationaal bedrijf te storten!

dossierbeheer, support, validatie, gerechtelijk traject, handhavingsinstanties

Amber Provoost

Junior Marketing and Communications NL / Junior Claims Specialist NL

Als afgestudeerde in Media, Informatie en Communicatie kan ik de geleerde theorie omzetten in nuttige marketing- en contentstrategieën voor op de social mediakanalen en de website.

communicatie, contentbeheer, social media, marketing, PR, SEO, support, validatie, dossierbeheer

Anna Brinkmann

Junior Marketing and Communications DE/FR

Momenteel bied ik ondersteuning voor de Duitse en Franse markt. Vanwege de internationale insteek van mijn afgeronde studie Fashion Strategy, zie ik vele raakvlakken met de marketingactiviteiten van Vlucht-Vertraagd.nl.

communicatie, contentbeheer, social media, marketing, PR, SEO

Wouter Kelderman

Junior System Developer

Ik zit in het derde jaar van mijn studie Digitale Media en Communicatie. Doordat Vlucht-Vertraagd.nl in heel Europa actief is en het natuurlijk om consumenten gaat die ook vaak via de (sociale) media bereikt moeten worden is dit een erg interessante plek om werkervaring op te doen.

systeembeheer, vlucht- en weergegevens

Carly Bakker

Office Manager

Als Office Manager zorg ik ervoor dat alles soepel verloopt op het kantoor. Ik ben verantwoordelijk voor het callcenter en de postkamer, ik begeleid de stagiairs en voer hiernaast ook diverse procestaken uit. Ik voel me thuis bij Vlucht-Vertraagd.nl vanwege de leuke samenwerking met de collega’s en het doel dat wij gezamenlijk nastreven.

facility management, front office, postverwerking, archivering, dossierbeheer, boekhouding, recruitment

Tereza Willemse

Junior Claims Specialist FR

Doordat ik mijn studie gedeeltelijk in Frankrijk heb gevolgd en daarnaast verschillende (bij)banen in een internationale setting heb gehad heb ik ruim ervaring opgedaan met het spreken van Frans op professioneel niveau. De ideale voorbereiding voor mijn huidige functie als Junior Claims Specialist bij Vlucht-Vertraagd.nl en diens Franse variant!

dossierbeheer, support, validatie, gerechtelijk traject

Miquel Nijman

Medior Paralegal UK

Ik bied ondersteuning aan de UK Country Manager en de juridische afdeling, door het doen van juridisch onderzoek en het voorbereiden van dagvaardingen. Daarnaast onderhoud ik nauw contact met onze externe juridische partners en beantwoord ik vragen van onze klanten over dit traject.

dossierbeheer, support, validatie, gerechtelijk traject, juridisch advies, incassowerkzaamheden

Kaoutar Lakdim

Legal Administration Intern

Ik zit momenteel in mijn derde jaar van de studie Juridische Dienstverlening en ik loop stage bij Vlucht-Vertraagd.nl. Mijn droom is om uiteindelijk rechten aan de universiteit te studeren. Het fijne aan Vlucht-Vertraagd.nl vind ik dat het team mij zo betrokken laat voelen.

front office, postverwerking, archivering, dossierbeheer

Huyen Nguyen

Junior Claims Specialist DE

Het is verbazingwekkend hoeveel verschillende trucjes luchtvaartmaatschappijen uithalen om de schadevergoeding niet uit te betalen. Hierdoor geeft het nog meer voldoening als we succesvol zijn met een moeilijke zaak en we erin slagen om aanspraak te maken op de vergoeding waar de passagier recht op heeft.

support, validatie, dossierbeheer

Carina Kwasniok

Junior Claims Specialist DE

Als voormalig werknemer van een luchtvaartmaatschappij weet ik precies welke obstakels maatschappijen creëren om te voorkomen dat passagiers compensatie claimen. Als teamlid van Vlucht-Vertraagd.nl kan ik mijn branche-expertise in het voordeel van de passagier gebruiken, wat me enorm motiveert.

support, validatie, dossierbeheer

Ricardo de Vries

Medior Developer

Mijn passie voor het programmeren begon al vroeg op de zolderkamer. Ik vind het een mooie uitdaging om mijn expertise in te zetten voor de verdere innovatie die in dit dynamische bedrijf kan plaatsvinden.

web development, web design, systeembeheer

Hannah Crijns

Customer Care

Als medewerker van de Customer Care-afdeling van Vlucht-Vertraagd.nl sta ik klaar voor alle (nieuwe) klanten die vragen hebben. Klanten te woord te staan over de gang van zaken van hun claim motiveert me en ik vind het ontzettend leuk om naast de dagelijkse werkzaamheden helemaal los te gaan met het team tijdens de wekelijkse bootcamp.

Eline van Walsem

Customer Care

Als medewerker van het customer service-team van Vlucht-Vertraagd.nl verleen ik telefonische hulp aan klanten die tegen problemen aanlopen met het indienen van hun claim of vragen hebben over de procedure. Het voelt goed om elk gesprek te eindigen met een tevreden klant. Daarnaast verwerk ik een deel van de binnenkomende e-mails, wat een goed beeld geeft van het contact dat wij hebben met de verschillende luchtvaartmaatschappijen.

callcenter, administratie, dossierbeheer, front office

Nastasia Rusu

Junior Claims Specialist UK/SP

Er is niets dat ik niet leuk vind aan het werk bij Vlucht-Vertraagd.nl. Ik ben cum laude afgestudeerd aan de Universiteit van Groningen met de bachelor Spaanse taal en cultuur. Na mijn studie heb ik gewerkt als vertaalster en taaldocent. Inmiddels werk ik bij Vlucht-Vertraagd.nl en kan ik eindelijk mijn talenkennis optimaal benutten door klanten te helpen bij het verkrijgen van hun compensatie. Ik ben onderdeel van het procesteam en heb diverse taken waaronder UK support, Spaanse support en het valideren van nieuwe claims.

gerechtelijk traject, support, validatie, dossierbeheer

Iris Bakker

Customer Care

Ik ga altijd met veel plezier naar werk doordat het team uit jonge, enthousiaste collega's bestaat en door de open en gezellige sfeer waardoor je je gelijk op je gemak voelt.

callcenter, administratie, dossierbeheer, front office

Sanne Blankestijn

HR Manager

Ik ben verantwoordelijk voor alle processen rondom de HR van het bedrijf. De grootste uitdaging hieraan is het vinden van een balans tussen het bedrijf en de medewerker. Het informele sfeertje en het jonge karakter van Vlucht-Vertraagd.nl zorgt ervoor dat hard werken en sociaal contact met collega’s hand in hand gaan. Mijn motto is: Hoe kun je meer uit de mens halen?

personeelszaken, personeelsbegeleiding, verzuim, recruitment

Nikos Reklitis

Junior Accountant

Vier jaar geleden heb ik mijn opleiding financiële administratie afgerond. Na een aantal jaren ervaring te hebben opgedaan in de administratie ben ik nu bij Vlucht-Vertraagd.nl werkzaam bij de Accountancy-afdeling. Een leuke en goede werkplek om veel te leren en nieuwe ervaringen op te doen. Er is niks leuker dan mensen blij maken met een financiële vergoeding nadat ze ellende hebben meegemaakt.

financiële administratie, dossierbeheer, debiteurenbeheer, incassowerkzaamheden

Anna Basta

Junior Claims Specialist FR

Ik werk voor het Franse team aan support en de validatie van claims. De teamspirit en de fijne samenwerking bij Vlucht-Vertraagd.nl maakt dat ik elke dag met een grote glimlach op kantoor kom! Daarnaast is deze internationale werkplek ideaal voor mij gezien mijn multiculturele opvoeding, mijn ervaring in het buitenland en mijn studierichting Arabic Language, History and Literature.

support, validatie, dossierbeheer, gerechtelijk traject, front office

Johannes Sanders

Junior Developer

Als developer ga ik aan de interne systemen sleutelen. Mijn rol is het zo gebruiksvriendelijk mogelijk maken. Daarbij ga ik mijn expertise inzetten om innovatieve oplossingen te verzinnen die de gebruiker centraal stelt.

developer, front-end, user experience / interfaces

Marten Grupstra

Junior Claims Specialist UK

Mede door mijn studie Europees Recht ben ik zeer geïnteresseerd in de Europese regelgeving en hoe het dagelijkse leven in de lidstaten van de EU hierdoor wordt beïnvloedt. Ik vind het een uitdaging om mijn juridische achtergrond te kunnen gebruiken bij het helpen van gedupeerde passagiers. Ik werk graag in een jong bedrijf waar hard werken gepaard gaat met genoeg gezellige borrels en dergelijke.

support, validatie, dossierbeheer, gerechtelijk traject

Sophia Gresser

Junior Claims Specialist DE

I once had a cancelled flight myself and therefore I know that passengers don't get any information about their rights. I like to help our customers to get the compensation they are legally entitled to. Most of all, I love it if we are able to help people.

support, validatie, dossierbeheer

Steven Tai

Intern IT Department

In mijn vierde jaar als student in Communication and Multimedia Design heb ik een stageplek kunnen bemachtigen als Front-end Developer bij Vlucht-Vertraagd.nl. Hier houd ik me bezig met het design van het interne systeem zodat m’n collega’s zonder problemen hun werk kunnen doen en daarnaast met de vormgeving van de website, wat ervoor zorgt dat onze bezoekers klanten worden.

developer, front-end, user experience/interfaces

Hanneke Verstegen

Medior Paralegal NL

Voldoening haal ik uit het helpen van getroffen passagiers. Nadat ik mijn studie Rechtsgeleerdheid heb afgerond, ben ik onderdeel geworden van een jong en gemotiveerd team dat zich inzet voor de rechten van passagiers. Daarnaast werk ik altijd klantgericht doordat ik ervaring op heb gedaan bij verschillende klantenservices.

support, validatie, gerechtelijk traject, dossierbeheer

Elise Brölman

Customer Care

Het persoonlijke klantcontact spreekt mij heel erg aan. Het voelt goed om iets voor een klant te kunnen betekenen binnen de niet altijd duidelijke wereld van vluchtvertragingen. Buiten dat is het enorm leuk om een kijkje te mogen nemen bij een succesvol, vernieuwend en jong bedrijf.

callcenter, administratie, dossierbeheer, front office

Robert Sander

Student employee Marketing and Communications DE

Ik doe een masteropleiding in Information Science and Engineering. Na een semester te hebben doorgebracht in Athene rond ik momenteel een stage af bij Vlucht-Vertraagd.nl. Als onderdeel van mijn stage schrijf ik artikelen voor online marketing, houd ik ons Twitter-account bij, werk ik aan SEO en eet ik mij een weg door de restaurants van Frankfurt.

SEO, contentbeheer, social media, PR

Wendelien Morsink

Customer Care

Ik werk op de afdeling Customer Care en vind het fijn hier iets te kunnen betekenen voor het individu tegenover de grote luchtvaartmaatschappijen. De goede sfeer bij Vlucht-Vertraagd.nl en het feit dat het een jong en ondernemend bedrijf is maakt dat ik met plezier naar mijn werk ga.

callcenter, administratie, dossierbeheer, front office

Maria Elena Manenti

Junior Marketing and Communications IT / Junior Claims Specialist IT

Sociale media zijn een belangrijke tool geworden voor het vergroten van ons bereik – tegelijkertijd is het een plek geworden waar passagiers in nood snel een antwoord kunnen krijgen op hun vragen.

communicatie, contentbeheer, accountbeheer, social media, marketing, PR, SEO, support, gerechtelijk traject, validatie

Violette van Dijk

Customer Care

Naast mijn master Health Care Management werk ik flexibel op de Customer Care-afdeling van Vlucht-Vertraagd.nl. Het is voor mij fijn dat dit makkelijk te combineren valt en zorgt voor een goede afwisseling. Ik houd van reizen en weet hoe vervelend het kan zijn wanneer een vlucht vertraagd is. Hierdoor ben ik nog meer gemotiveerd om onze klanten zo goed mogelijk te helpen.

callcenter, administratie, dossierbeheer, front office

Jason Sarpong

Junior Claims Specialist NL

Nadat ik mijn bachelor Business Administration heb afgerond, ben ik veel gaan reizen. Vanaf dat moment heb ik meerdere malen last gehad van lange vertragingen, helaas wist ik toen nog niet dat ik recht had op een compensatie. Doordat ik gedupeerde reizigers nu kan geven waar zij recht op hebben, hoop ik hiermee meer bewustzijn te creëren omtrent hun rechten.

gerechtelijk traject, support, validatie, dossierbeheer

Denise van Wanrooij

Translator ES

Tijdens mijn bachelor Spaanse Taal en Cultuur heb ik een passie ontwikkeld voor alles wat met Spaans te maken heeft. Het is leuk om mijn kennis in dit jonge en internationale bedrijf toe te passen door onder andere de website te vertalen. Zo draag ik bij aan de hulp voor gedupeerde passagiers op de Spaanse markt.

communicatie, contentbeheer, social media, PR, SEO, support, validatie, dossierbeheer

Laura Haagen

Junior Claims Specialist NL/UK

Nadat ik mijn Master Criminologie heb behaald, ben ik begonnen met werken bij Vlucht-Vertraagd.nl. Ik vind het te gek dat we een jong, internationaal en groeiend bedrijf zijn. Het leuke aan mijn werk is dat ik passagiers kan helpen met het verkrijgen van de compensatie waar zij recht op hebben.

dossierbeheer, support, validatie, gerechtelijk traject

Sanne Leeman

Junior Claims Specialist FR

Na het afronden van mijn Master Franse taalkunde twijfelde ik er niet aan om te solliciteren bij Vlucht-Vertraagd.nl. Het is ontzettend leuk om in een gezellig en professioneel team te werken en daarbij mijn (Franse) taalkennis te kunnen gebruiken. Wat mij het meest aanspreekt is dat je echt een connectie maakt tussen reizigers en grote luchtvaartmaatschappijen.‚Äč

support, validatie, dossierbeheer, gerechtelijk traject, front office

Lisette Piet

Junior Claims Specialist UK

Ik ben afgestudeerd in Engelse Literatuurwetenschap. Ik heb daarna overwogen om het onderwijs in te gaan, maar al snel realiseerde ik me dat ik iets met mijn talenkennis wilde doen. Momenteel werk ik bij Vlucht-Vertraagd.nl en maak ik onderdeel uit van het UK procesteam. Mijn takenpakket bestaat uit UK support, zowel het valideren van de claims als werken aan het juridische proces.

dossierbeheer, validatie, gerechtelijk traject, support

Olaf Goulooze

Junior Claims Specialist NL

Na mijn rechtenstudie en afstudeeronderzoek naar passagiersrechten in de luchtvaartsector, is werken bij Vlucht-Vertraagd.nl een logische stap voor mij. Na gedroomd te hebben van een carrière als piloot, vind ik het ideaal om mijn juridische kennis te kunnen combineren met werken in de luchtvaartbranche. Ik heb een hekel aan onrecht en ik vind het dan ook noodzakelijk dat wij passagiers bijstaan in hun strijd tegen de luchtvaartmaatschappijen.

support, validatie, dossierbeheer, gerechtelijk traject

Maak kennis met onze advocaten


David

LL.M.

Frankrijk

Robert

LL.M.

Nederland

Miguel

LL.M.

Portugal

James

LL.M.

Ierland