Buitengewone omstandigheden

Wanneer heb je wel en wanneer heb je geen recht op een vergoeding bij vertraging of annulering van je vlucht? Dit is afhankelijk van een aantal factoren. Jouw vlucht moet minstens drie uur vertraagd zijn. In het geval van annulering kom je in aanmerking als je met een vertraging van twee uur op je eindbestemming aankomt. Daarnaast kunnen luchtvaartmaatschappijen zich beroepen op 'buitengewone omstandigheden'. Vaak beroepen vliegmaatschappijen zich op buitengewone omstandigheden terwijl dit niet de oorzaak van de vertraging is geweest. Twijfel je over de reden voor de vertraging? Dan is het verstandig om alsnog je claim via Vlucht-Vertraagd.nl in te dienen. Onze combinatie van ervaring en expertise zorgt ervoor dat we vaker en sneller succes behalen. Hoe meer claims er worden ingediend, voorgelegd aan handhavende instanties of voor de rechter komen, des te meer duidelijkheid er komt over wanneer je precies recht hebt op compensatie.

Mis je schadevergoeding niet, dien een claim in.

Terugbrengen

  • De luchtvaartmaatschappij kan zich beroepen op buitengewone omstandigheden om compensatie te weigeren in geval van vertraging of annulering van een vlucht.

  • Buitengewone omstandigheden zijn situaties waarin de luchtvaartmaatschappij niet verantwoordelijk is voor de vertraging of annulering.

  • Luchtvaartmaatschappijen beroepen zich vaak op buitengewone omstandigheden om compensatie voor een vlucht te weigeren, zelfs als er geen buitengewone omstandigheden waren!

  • Is uw vluchtcompensatie geweigerd door de luchtvaartmaatschappij vanwege buitengewone omstandigheden? Misschien kunt u nog steeds aanspraak maken op vluchtcompensatie! Claim nu bij Vlucht-Vertraagd; onze experts kunnen je helpen je geld terug te krijgen!

Controleer compensatie

Laatst bijgewerkt op

Buitengewone omstandigheden bij vluchtvertraging

Buitengewone omstandigheden bij een vluchtvertraging: wat wordt hier eigenlijk mee bedoeld? In elk geval spreken we van buitengewone omstandigheden als:

Vond je deze inhoud leuk?

Bedankt, je hebt onze dag goed gemaakt!

Therapie is duur - help ons beter te worden!

Goed ontvangen, bedankt!