Kan ik mijn claim ook in een andere taal dan Nederlands indienen? We’ve got your back!

vrijdag 20 juli 2018

Soms gaat niet alles zoals gepland. En wanneer dat gebeurt, kan de reiswereld een flinke uitdaging zijn. Dit moet veranderen, omdat mensen het recht hebben om de ondersteuning te krijgen die ze verdienen en met respect behandeld te worden. Wij zijn er om je te helpen!

Hi Hanneke, Nederlands is niet mijn moedertaal en zou graag in het Engels willen communiceren. Maakt het uit op welke website ik mijn claim indien.

Nee, Vlucht-vertraagd.nl is een van de grootste Europese marktleiders in het claimen van compensatie bij vluchtvertraging. Dus het maakt niet uit op welke website van ons je jouw claim indient. Echter, als je je claim indient op Vlucht-vertraagd.nl, dan zal je account en tijdlijn in het Nederlands zijn. Wil je liever in een andere taal met ons corresponderen, dan kan je kiezen uit een van onze andere websites uit de lijst hieronder:


Om je claim in het Engels in te dienen, ga naar www.flight-delayed.co.uk! Ons meertalig team kan je verder helpen met al je vragen.

Let wel: de taal waarin je account is ingesteld, heeft geen invloed op onze correspondentie met de luchtvaartmaatschappij en handhavingsinstanties. Deze correspondentie is altijd in het Engels en/of de taal van het land waar je in woont.

Groetjes,

Hanneke van Vlucht-vertraagd.nl


Hanneke is de Senior Claims Specialist/Medior Paralegal van Vlucht-vertraagd.nl en is verantwoordelijk voor de dagelijkse processen voor onze Nederlandse website.

Meer weten over Hanneke? Check haar Linkedin hier.

Vragen? Leer meer over passagiersrechten hier!