Check mijn vlucht

Controleer in een paar simpele stappen of u in aanmerking komt voor compensatie: wij geven u kosteloos advies. Hierna kunt u beslissen of u uw claim daadwerkelijk in behandeling wilt laten nemen door ons team van experts.

Vlucht checken & claim indienen
Wij gaan aan de slag
U ontvangt de compensatie: 'no cure, no pay'
1

Op welke vlucht deed dit probleem zich voor?

Vul het vluchtnummer, de geplande vluchtdatum en de route in. Had u daarnaast nog aansluitende vluchten geboekt vul dit dan in door op ‘Voeg aansluitende vlucht toe’ te klikken. Het vervangende vluchtschema vult u in de volgende stap in.

Zoeken naar vlucht...
2

Welk probleem had u met uw vlucht?

Geef hiernaast aan met welk probleem u te maken heeft gekregen. Dit zal later met behulp van accurate vluchtgegevens gecontroleerd worden op juistheid.

3

Heeft u een vervangende vlucht gekregen?

Indien u met een andere vlucht naar uw eindbestemming bent gevlogen dan degene die u had geboekt kunt u deze vlucht(en) hiernaast invullen.

Vul hier de gegevens van de vervangende vlucht in

Zoeken naar vlucht...
4

Hoeveel passagiers zaten er op uw boeking?

Alle personen die met u op dezelfde boeking stonden kunnen worden meegenomen op uw claim. De vergoeding geldt namelijk per passagier.

5

Bent u op uw eindbestemming aangekomen met een vertraging van 3 uur of meer?

Bij een vluchtvertraging moet de totale vertraging op de eindbestemming minstens 3 uur zijn geweest om in aanmerking te komen voor een schadevergoeding.

Let op: gemiste aansluitende vluchten mogen hier doorgaans ook voor meegeteld worden.

5

Bent u op uw eindbestemming aangekomen met een vertraging van 2 uur of meer?

In het geval van een annulering moet de aankomsttijd op de eindbestemming minstens 2 uur later zijn geweest om in aanmerking te komen voor een schadevergoeding.

6

Wanneer bent u op de hoogte gesteld van de annulering?

Om vast te stellen of u in aanmerking komt voor een vergoeding is het belangrijk te weten wanneer de annulering bekend is gemaakt.