Check mijn vlucht

Controleer in een paar simpele stappen of u in aanmerking komt voor compensatie: wij geven u kosteloos advies. Hierna kunt u beslissen of u uw claim daadwerkelijk in behandeling wilt laten nemen door ons team van experts.

  • Ontdek uw compensatie
  • Dien een claim in
  • Klaar!

Vanwege de storing op Schiphol Airport op 15 augustus 2018 zijn veel vluchten ontregeld. Helaas geeft deze omstandigheid geen recht op een vergoeding; indien uw vlucht door deze storing vertraagd was heeft het helaas dus ook geen zin om een claim in te dienen.

Op welke vlucht deed dit probleem zich voor?

Zoeken naar vlucht...

Welk probleem had u met uw vlucht?

Heeft u een vervangende vlucht gekregen?

Vul hier de gegevens van de vervangende vlucht in

Zoeken naar vlucht...

Hoeveel passagiers zaten er op uw boeking?

Bent u op uw eindbestemming aangekomen met een vertraging van 3 uur of meer?

Bent u op uw eindbestemming aangekomen met een vertraging van 2 uur of meer?

Wanneer bent u op de hoogte gesteld van de annulering?

Wat is uw e-mailadres?